Naked vs. Naked 2 and the winner is...

11/23/2013 05:20:00 PM


Pewnie każdy fan firmy Urban Decay juz wie, że jest dostępna najnowsza paleta Naked 3.
Z tej okazji chciałam zrobić małą recenzję porównawczą dwóch palet Naked i Naked 2.

Obie palety badzo lubię. 
Cienie jedynki utrzymane są w ciepłej tonacji a Naked dwa w tonacji zimnej. 
Jednak to Naked 2 jest dla mnie paletą idealną. 


Do palety Naked dołączona jest baza pod cienie do powiek Primer Potion oraz pędzel do cieni God Karma Shadow Brush
Do Naked 2 dołączony jest błyszczyk (travel size) w odcieniu Naked oraz dwustronny pędzel. 
Z jedenj strony do nakładnania cieni, z drugiej do ich rozcierania. 
Kiedy mam umalowane oko cieniami z paletki Naked, po kilku godzinach wszystkie nałożone cienie miksują się i stanowią na mojej powiece bliżej nie określony kolor. 
Poprostu jeden wielki misza masz. 
Z cieniami z Naked 2 nie mam takiego problemu. Cienie wyglądają łądnie na oku. 
Makijaż utrzymuje się bez zarzutu, przez cały dzień. 
Opakowania palet są bardzo ładne. 
Moim faworytem jest opakowanie drugiej palety. Jest metalowe, nie brudzi się tak łatwo.
 Opakowanie pierwszej jest bardzo ładne, zamszowe jednak strasznie się kurzy.
 Jest trudniej utrzymać ją w czystości. 


W palecie Naked 2 mamy trzy matowe cienie (foxy, tease i blackout), natomiast paleta Naked zawiera tylko dwa maty (naked i buck). 
Każda jednak ma cienie, które są zbyt 'napakowane' brokatem w jedynce to sidecar a w dwójce chopper.
 Mamy jeszcze jeden cień, który jest w obu paletach - half baked, którego nie używam zbyt często.

 Naked 2 (niestey na ręce cień foxy jest zupełnie nie widoczny):

Naked:

Paletę Naked tak naprawdę kupiłam pod wpływem vlogerek. 
Do końca nie byłam z niej zadowolona jednak przez kilka miesięcy jej używałam. 
Kiedy Urban Decay przyszła do nas z propozycją Naked 2 (i była ona dostępna w Polsce), nie zastanawiałam się i kupiłam ją. 
Wtedy Naked poszła w odstawkę, bo Naked 2 jest po prostu dal mnie stworzona :) Używam jej codziennie od 10 miesięcy.  
Nadal podtrzymuję, że jeśli będzie dostępna w Polskiej Sephorze to ją kupić.

W chwili obencje wygrywa dla mnie paleta Naked 2. A wy którą wolicie?

Zobacz również inne posty

1 komentarze

Dziękuje za odwiedziny! Jak już tu jesteś zostaw po sobie ślad :)
Za komentarze i obserwację postaram się odwdzięczyć.